زمان شارژ لیزر موهای زائد 

زمان شارژ لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد 

 زمان شارژ لیزر موهای زائد کاملا بستگی به چرخه ی رشد موهای شخص دارد. معمولاً پس از چند جلسه لیزر موهای زائد شما قادر خواهید بود که سال‌ها بدون هیچ‌گونه موی زائدی زندگی کنید. در طول درمان نیز باید بدانید که فولیکول‌های مویی که آسیب دیدند به‌هیچ‌عنوان دیگر قادر به رشد نخواهند بود.

بااین‌حال شاید برخی از این فولیکول‌ها با  لیزر برخوردی نداشته باشند و قادر به رشد باشند. در این حالت نیاز به شارژ لیزر موهای زائد داریم. در این مقاله ما قصد داریم زمان شارژ لیزر موهای زائد را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس  تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا دراین‌خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم .اگر نیاز به مشاوره دارید با متخصصین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس بگیرید.

زمان شارژ لیزر موهای زائد چه وقت است؟

قبل از اینکه به سراغ زمان شارژ لیزر برویم، باید بدانید که روش لیزر موها بر چه اساس است. لیزر موها بر اساس انتشار موج نوری لیزر است که باعث ایجاد گرما نیز می‌شود و گرما نیز منتشر می‌کند. این موج جذب فولیکول مو خواهد شد و آنها را از بین خواهد برد. درصورتی‌که فولیکول مو تحت‌تأثیر لیزر قرار گیرد دیگر مو موردنظر قادر به رشد نیست. در این حالت فولیکول‌هایی که آسیب خاصی ندیده‌اند تا یک روز دیگر در حوزه موهای جدید رشد دارند. تصمیم‌گیری برای زمان شارژباید از سوی یک متخصص دیگر انجام شود.

یک متخصص به‌راحتی می‌تواند به شما بگوید که چه مقدار زمان و چه تعداد جلسات دراین‌خصوص نیاز دارید. در خصوص زمان شارژ لیزر موهای زائد می‌توانیم ۵ تا ۶ هفته بین جلسه اول و دوم این کار را انجام دهیم . البته برای نواحی که وابستگی هورمونی دارند تا سه هفته نیز این امر کاهش می‌یابد. سپس ۶ هفته بین جلسه دوم و سوم باید در نظر گرفته شود تا اثرپذیری خودش را نشان دهد.

در صورت لزوم نیز جلسات بررسی و نگهداری نیز باید در نظر گرفته شود؛ ولی به طور دقیق نمی‌توانیم جلسات لیزر موهای زائد را مشخص سازیم. در این حالت هر فرد واکنش خاصی را نشان می‌دهد. واکنش هر فرد نیز می‌تواند متفاوت باشد که بر اساس عوامل این واکنش صورت می‌گیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.در خصوص زمان شارژ لیزر باید مواردی  مثل تعداد جلسات به‌کاررفته و همچنین رنگ‌دانه شدن مو و پوست و البته ناحیه موردنظر تحت لیزر و رعایت حداکثر زمان بین دو جلسه را باید در نظر بگیریم .

انجام خدمات تخصصی لیزر موهای زائد، بدون درد و عوارض

چرا باید شارژ لیزر موهای زائد را انجام دهیم؟

زمان شارژ لیزر موهای زائد، چرایی شارژ

با انجام و ایجاد یک‌سری برنامه‌ریزی منظم در خصوص درمان‌های بعدی روند بازسازی مو و خطرات مربوط به آن در آینده کاهش می‌یابد. پس از اتمام دوره لیزردرمانی نیز شما ممکن است به یک یا دو شارژر لیزر در سال نیاز داشته باشید .

تمامی موارد نیز بستگی به ناحیه‌ای دارند که تحت عمل لیزر قرار می‌گیرند و باید به آن توجه کنید و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن خالی‌ازلطف نخواهد بود .

کمترین هزینه ی لیزر موهای زائد را از ما بخواهید

دوره و زمان شارژ لیزر موهای زائد بعد از چند جلسه انجام می‌گیرد؟

زمان شارژ لیزر موهای زائد به نواحی بدن بستگی دارد. می‌توانیم ۵ تا ۹ جلسه را برای زنان و البته ۷ تا ۱۰ جلسه را نیز برای مردان در نظر بگیریم. در پایان کار نیز یک درمان خاص با پیشرفت مشاهده شده از یک جلسه به جلسه بعدی توسط پزشک ارزیابی می‌گردد.

در صورت درمان موهای روشن باید بگوییم که پزشک کار دشوار را در پی دارد و در واقع باید موارد موردنظر جز مواردی باشد که زمان دوره شارژ بعد از جلسات ارزیابی می‌کند . وقتی ناحیه موردنظر ارزیابی گردد پزشک به نتایج مهم دست خواهد یافت. در این مدت‌زمان شارژ لیزر موهای زائد در نظر گرفته می‌شود.

البته باید بدانید که تأخیرهایی نیز در این حین دیده می‌شوند که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

بررسی نکات دیگر

زمان شارژ لیزر موهای زائد ،‌ بررسی نکات دیگر

در خصوص تأخیرات مربوطه باید بگوییم که همه موها به طور هم‌زمان رشد ندارند . درعین‌حال شما فقط بخشی از موی خود را می‌بینید درحال‌رشد است . بخش دیگر نیز در مرحله استراحت قرار دارد. در واقع برای رشد مو فاز آناژن و باز تلوژن و بقیه فازهای مرتبط باید انجام گیرد تا ما رشد مو را شاهد باشیم. در ارتباط با زمان شارژ  نیز باید بدانید که چرخه موردنظر که در زمینه رشد است می‌تواند لیزر و اثرات مربوط به آن را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد .

انجام تمامی خدمات لیزر با جدید ترین دستگاه الکساندرایت کندلا 2023

چه مواردی بر هزینه شارژ لیزر موهای زائد تأثیرگذار هستند؟

موارد زیادی را می‌توانیم دراین‌خصوص در نظر بگیریم که بر هزینه لیزر موهای زائد نیز تأثیرگذار هستند. دراین‌خصوص می‌توانیم به نواحی موردنظر تحت لیزر اشاره داشته باشیم. هر ناحیه معمولاً واکنش‌های خاصی را نسبت به لیزر نشان می‌دهد که باید به آن توجه داشته باشید؛ چون از اهمیت بالایی برخوردار است و برای بررسی پزشکی موردنیاز نیز هستند. به‌طورکلی زمان شارژ بر مبنای نظر متخصص و باتوجه‌به نکاتی که در این مقاله گفته شد تعیین می‌گردد.

تمامی خدمات ما به صورت کاملا تخصصی و تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما زمان شارژ لیزر موهای زائد را بررسی کردیم و جزئیات  آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که در خصوص زمان شارژ لیزر  چند مورد دخیل است؟ اولین مورد این است که چه ناحیه‌ای موردبحث است. البته چرخه‌های رشد موی زائد را نیز دراین‌خصوص باید در نظر بگیریم؛ چون می‌تواند از اهمیت بالایی نیز برخوردار باشد و باید به آن‌ها توجه داشته باشید. مراجعه به یک متخصص در زمینه لیزر موهای زائد همان‌طور که در خصوص زمان شارژ لیزر گفته شده اهمیت پیدا می‌کند.

سایر مقالات و خدمات ما در مرکز لیزر آفتاب:

برای اطلاع از سیار خدمات و مقالات مجموعه ی ما می توانید بر روی هریک از لینک های زیر کلیک نمایید . همچنین می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر مو زائد کرمان و خدمات زیبایی پوست و مو تماس گرفته و درخواست مشاوره و اطلاعات نمایید .

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پا 

بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

خال برداری در کرمان

لیزر مو الکساندرایت کرمان

جوانسازی با RF فرکشنال در کرمان

هایفوتراپی در کرمان

لیزر موهای زائد آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرمان

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد دست

بوتاکس در کرمان

لیزر موهای زائد زیر بغل

تزریق ژل در کرمان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نکات مهم در مورد لیزر موهای زاید که باید بدانیم

قیمت لیزر در کرمان

5 نکته مهم که قبل از لیزر باید بدانید

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

لیزر موهای زائد کرکی

عوارض لیزر زیربغل و بیکینی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

سؤالات متداول لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

لیزر پلاتینیوم در کرمان

لیزر تیتانیوم در کرمان

مزوتراپی در کرمان

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس حاصل فرمایید

لطفا با دادن 5 ستاره ما را محبوب کنید
[Total: 0 Average: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =