نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد،‌ موردی است که حتما باید به آن های توجه نمایید. زیبایی چیزی است که افراد زیادی باید به آن توجه می کنند.  باید بدانید که اقدامات زیادی وجود دارد که میتوانیم  برای رسیدن به زیبایی به انجام برسانیم. به طور کلی برای رفع حالت های مختلف بدنو ایجاد زیبایی ما روش های مختلف زیبایی را می توانیم در نظر بگیریم.

 توجه به این نکته ضروری است  که  زیبایی روش خاص  خودش را دارد و زمینه های مختلف را در بر می گیرد. یکی از روش های زیبایی، لیزر موهای زائد می باشد . این روش از طریق دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد و هر دستگاه کیفیت خاص خودش را دارد . همچنین باید بدانید که مراکز مختلفی در این خصوص فعالیت دارند .

یکی از این مراکز، مرکز لیزر مو زائد کرمان است . برای دریافت خدمات می توانید با مشاورین مرکز ما تماس حاصل فرمایید

 در این مقاله قصد داریم نکات قبل از لیزر موهای زائد را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید .

 نکات قبل از لیزر موهای زائد که باید به آن توجه نمود

  • اولین مورد این است که در طول دوره لیزر نباید موم اندازی انجام دهیم . به طور کلی موم اندازی برای از بین بردن مو مفید است ولی نباید در طی دوره انجام لیزر سراغ این کار بروید. لیزر به طور کلی می تواند باعث آسیب به پیاز مو شود.
  • همچنین  توجه به این نکته ضروری است رعایت برخی موارد نیز خلی از لطف نخواهند بود که در زیر به آنها اشاره خواهیم داشت. در ابتدا باید بدانید که جنس موها را  قبل از انجام لیزر موهای زائد باید در نظر بگیرید .
    معمولاً هر چه موها ضخیم تر باشد لیزر تاثیر بسیار خوبی نیز می تواند داشته باشد . قبل از انجام لیزر موهای زائد شما باید جلساتی را بگذرانید. این جلسات به شما کمک می‌کنند تا شیوه های مربوط به لیزر موهای زائد را فرابگیرید .
  • باید قبل از انجام لیزر موهای زائد در خانه از خوردن برخی داروها و مکمل‌های غذایی دوری کنید . معمولاً مکمل های غذایی که دارای مواد نگهدارنده هستند، زیاد برای شما مفید نخواهند بود .
  • در صورتی که دارویی مصرف می کنید نیز باید به پزشک مورد نظر بگویید . پزشک مورد نظر به شما توصیه می‌کند که چه داروهایی را قبل از انجام لیزر موهای زائد مصرف کنید و چه داروهایی را مصرف نکنید و این یکی از موارد مهمی است که معمولا افراد با پزشک خودشان در میان می گذارند .

تخصصی ترین مرکز لیزر موهای زائد در کرمان،‌ دارای بهترین متخصصین و جدید ترین دستگاه های لیزر روز دنیا

مصرف داروهای آنتی بیوتیک چه تاثیری بر روند لیزر موهای زائد دارد؟

نکات قبل از لیزر موهای زائد‌،‌ تاثیر مصرف انتی بیوتیک

معمولاً اگر آنتی بیوتیک مصرف می کنید باید بدانید که این عمل حساسیت به نور را در پوست شما افزایش خواهد داد . البته اگر بیمار هستید و مجبور هستید که آنتی بیوتیک مصرف کنید باید با پزشک مشورت کنید .

حدود یک هفته قبل از از انجام لیزر، مصرف هر نوع آنتی بیوتیک باید به طور کامل قطع شود در صورتی که به مدت طولانی آنتی بیوتیک مصرف کرده اید برای انجام روند لیزر موهای زائد باید صبر کنید.

به طور کلی مصرف آنتی بیوتیک باعث افزایش جذب انرژی لیزر در پوست شما می شود و همچنین عوارض پس از انجام لیزر را در پوست شما به دنبال خواهد داشت .

سایر نکات مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد

از حدود یک ماه قبل باید از انجام هر کاری که باعث تیره شدن پوست شما و تجمع رنگدانه های پوست شما می‌شود خودداری نمایید . به هیچ عنوان نباید آفتاب بگیرید و در معرض نور خورشید قرار بگیرید . اگر این کارها را انجام دهید باید به خاطر داشته باشید  که این روند می‌تواند تاثیر لیزر را بر روی پوست شما افزایش دهد .

حال فعالیت های دیگری نیز هستند که باید قبل از انجام لیزر از انجام آنها خودداری کنید که در زیر آن ها را بیان می کنیم :

اولین مورد اپلاسیون نام دارد . این روش قبل از انجام لیزر نباید انجام گیرد چون باعث خارج سازی موها از فولیکول مو می شوند . در صورتی که قصد تزریق بوتاکس و فیلر را دارید تا دو هفته و یا یک ماه نسبت به تشخیص پزشک باید صبر کنید .

در صورتی که این کار را انجام دهید ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما ایجاد گردد .

یک ماه قبل از اینکه لیزر موهای زائد را به انجام برسانید میتوانید از لایه برداری و جوانسازی پوست نیز استفاده کنید. ولی باید آنقدر زمان گذشته باشد تا لیزر آسیبی به شما وارد نسازد .

اگر که خانم هستید و در دوران پریودی به سر می برید باید به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد برای شما در این خصوص مشکلی ایجاد نخواهد کرد .

برای یک روز قبل از لیزر موهای زائد نیز باید نیز  اصلاح مو را باید با تیغ انجام دهید . به هیچ عنوان نباید موهای بلند را نگه دارید چون مانع در اثر بخشی لیزر میشود .

وجود موهای بلند می تواند گرمای زیادی تولید کند و باعث سوختن  پوست شما  نیز شود.

ارائه ی مشاوره ی تخصصی 100 درصد رایگان!

چه افرادی نمی توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

نکات قبل از لیزر موهای زائد‌،‌ افرادی که نمی توانند لیزر کنند

در ابتدا توجه به این نکته ضروری است که خانمهایی که باردار هستند به هیچ عنوان نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند . همچنین افرادی که بیماری صرع دارند نیز نباید لیزر موهای زائد را به انجام برسانند .

افرادی که دارای بیماری های عصبی و روحی و اختلالات هورمونی و سایر بیماری های پوستی هستند و دارو مصرف می کنند نیز به هیچ عنوان لیزر موهای زائد را انجام دهند .نکات قبل از لیزر موهای زائد چیزی است که می تواند اهمیت خاصی داشته باشد.

چه نکاتی را در روز انجام لیزر موهای زائد باید رعایت کنیم؟

هیچگونه مواد آرایشی و یا مواد خوشبو کننده را نباید مصرف کنید . هیچگونه ورزش و یا فعالیتی که باعث افزایش دمای بدن شما می شود را نباید انجام دهید .

همچنین لباس گشاد بپوشید تا پزشک مورد نظر بتواند به راحتی به تمامی بخش های مربوطه تماس داشته باشد .

با استفاده از خدمات ما از داشتن پوستی زیبا و صاف لذت ببرید

نتیجه گیری

در این مقاله ما نکاتی را که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت کنیم را بررسی کردیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم . توجه به این نکته ضروری است  که  افرادی معمولاً شرایط انجام لیزر را ندارند و درست مثل خانم های باردار نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند.

همچنین در صورتی که می خواهید  عوارض کمتری را تجربه کنید باید به سراغ یک پزشک متخصص در این خصوص بروید تا به نتایجی که در ذهن دارید برسید. حال فهمیدیم که نکات قبل از لیزر موهای زائد چه اهمیتی دارند.

سایر مقالات و خدمات ما در مرکز لیزر آفتاب:

برای اطلاع از سیار خدمات و مقالات مجموعه ی ما می توانید بر روی هریک از لینک های زیر کلیک نمایید . همچنین می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر مو زائد کرمان و خدمات زیبایی پوست و مو تماس گرفته و درخواست مشاوره و اطلاعات نمایید .

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پا 

بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

خال برداری در کرمان

لیزر مو الکساندرایت کرمان

جوانسازی با RF فرکشنال در کرمان

هایفوتراپی در کرمان

لیزر موهای زائد آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرمان

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد دست

بوتاکس در کرمان

لیزر موهای زائد زیر بغل

تزریق ژل در کرمان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نکات مهم در مورد لیزر موهای زاید که باید بدانیم

قیمت لیزر در کرمان

5 نکته مهم که قبل از لیزر باید بدانید

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

لیزر موهای زائد کرکی

عوارض لیزر زیربغل و بیکینی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

سؤالات متداول لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

لیزر پلاتینیوم در کرمان

لیزر تیتانیوم در کرمان

مزوتراپی در کرمان

جهت دریافت خدمات، هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید

لطفا با دادن 5 ستاره ما را محبوب کنید
[Total: 0 Average: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =