علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر 

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر 

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟ این سؤالی است که افراد زیادی باید به آن توجه داشته باشند. همچنین باید بدانید که لیزر موهای زائد تنها روشی است که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند ما را از شر تمامی موهای زائد بدن خودمان خلاص سازد. به طور عمده می‌توانیم در نظر بگیریم که لیزر موهای زائد باید توسط یک متخصص انجام شود تا ما بتوانیم به  نتیجه‌ای که  می‌خواهیم برسیم.

در خصوص بازگشت موهای زائد بعد از لیزر باید بدانید که زمانی که فولیکول‌های مو در مرحله رشد هستند باید لیزر انجام شود . اگر فولیکول در مرحله استراحت باشد احتمال برگشت و رشد مجدد بعد از لیزر نیز وجود خواهد داشت. همچنین باید در نظر داشته باشید که مراجعه به یک متخصص در این زمینه نه‌تنها می‌تواند ما را از شر این‌گونه مشکلات رها سازد؛ بلکه قادر خواهد بود تا ما را به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برساند. بدین منظور می توانید با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس بگیرید.

در این مقاله ما قصد داریم که بررسی کنیم علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر یا خیر و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم . پس تا انتها همراه ما باشید تا دراین‌خصوص  نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح نماییم.

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟

در جواب این سؤال باید مراحل رشد مو را در نظر بگیریم که در ابتدا می‌توانیم به آنتا ژن و کاتاژن و سپس تلوژن و اگزوژن اشاره داشته باشیم. در پاسخ به اینکه علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر نیز باید بدانید که رویش مجدد مو بعد از لیزر یک مسئله خیلی بد برای افرادی است که علاقه زیادی به انجام لیزر موهای زائد دارند. ولی این امر دلیلی دارد که باید آنها را بررسی کنیم.

معمولاً موهایی که بعد از لیزر دوباره رشد می‌کنند به‌طورکلی به‌اندازه کافی تابش لیزر دریافت نکرده‌اند . این موردی است که باید به آن توجه داشته باشیم؛ چون اهمیت فراوانی دارد و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود. البته در نظر داشته باشید که قبل از انجام لیزر موهای زائد تحت مشاوره قرار خواهید گرفت و شرایط بدنی شما نیز بررسی خواهد شد.

در خصوص لیزر مورهای زائد باید بگوییم که برخی از بخش‌ها به‌صورت مادام‌العمر از سوی لیزر تأثیر می‌پذیرند و برخی از موارد دیگر کمترین تأثیر را خواهند پذیرفت . این مورد را باید به‌خاطر داشته باشیم؛ چون  فردی که متخصص باشد به‌راحتی جلوی بروز چنین مشکلاتی را بگیرد.

انجام خدمات تخصصی لیزر موهای زائد، بدون درد و عوارض

چه مواردی را می‌توانیم در خصوص ریزش موی زائد بعد از لیزر در نظر بگیریم؟

برای پاسخ به این سؤال که  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر  باید در نظر بگیرید که شرایطی ممکن است ایجاد شود که باعث ریزش مو شود. دراین‌خصوص می‌توانیم به وجود اختلالات هورمونی و البته ضخامت مو و ناحیه‌ای که تحت‌تأثیر قرار گرفته است و البته سن افراد اشاره داشته باشیم.

ارائه ی مشاوره ی تخصصی 100 رایگان!

بررسی نکات موثر بر رشد مجدد موهای زائد

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر ،‌ نکات موثر

در خصوص پاسخ به این سؤال که علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر ، باید  این موارد را به‌خاطر بسپارید :

  • که افراد باید تعداد جلسات لیزر را به‌صورت کامل تکمیل کنند تا به چیزهایی که می‌خواهند دست یابند. همچنین باید بدانید که تعداد جلسات مربوط به لیزر مقدار 8 تا 12 جلسه را به خودش اختصاص می‌دهد. که باید به آن توجه داشته باشید.
  •  رشد مجدد موها نیز تحت اثیر عواملی خواهند بود که دراین‌خصوص می‌توانیم به سطح بالای هورمون تستوسترون نیز اشاره داشته باشیم. باید در نظر داشته باشید که انجام لیزر موهای زائد باید زمانی انجام شود که فولیکول‌های مو در حالتی مابین رشدکردن و رشدنکردن قرار بگیرند .  در صورتی که این شرط وجود داشته باشد به نتیجه‌ای که می‌خواهید، خواهید رسید.
  •  باید از کندن موها دوری کنید. به‌هیچ‌عنوان نباید قبل از انجام لیزر موهای زائد از روش‌های سنتی استفاده کنید. قبل از انجام لیزر موهای زائد شما می‌توانید سطح پوست را از طریق ژیلت تمیز کنید. البته هنوز برخی از ریشه‌های مو در اثر زدن با ژیلت باقی خواهند ماند و باید به این امر نیز توجه داشته باشید. چون این امر از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود.
  • تعداد زمان‌هایی که بدن شیو می‌شود باید کاهش یابد. اگر هر روز این کار را انجام دهید باعث می‌شود اثر لیزر کم شود . این مورد به‌خوبی در تمامی آزمایش‌های شما مشاهده می‌شود و باید این مورد را در نظر بگیرید. مرطوب‌سازی پوست  از دیگر مواردی است که قبل از انجام لیزر باعث می‌شود تا موهای زائد بعد از انجام لیزر رشد نکنند . البته متخصص مربوطه به شما تمامی شیوه‌ها را خواهد گفت.
  • یکی دیگر از مواردی که باید در این جا در نظر بگیریم این است که برای اینکه با برگشت موهای زائد بعد از لیزر مواجه نشویم می‌توانیم دراین‌خصوص به یک متخصص نیز مراجعه نماییم . متخصص مربوطه می‌تواند به ما کمک کند تا از طریق تجهیزات پیشرفته به مواردی که می‌خواهیم دست یابیم  . البته باید بدانید که فردی که تخصص کمتری در این زمینه دارد می‌تواند باعث بروز عوارض جبران‌ناپذیری شود. البته متخصص اگر تخصص بالایی داشته باشد شما نیز باید به این خاطر هزینه بالایی را پرداخت می‌نمایید.

به کمک خدمات لیزر موهای زائد ما، هزینه ی لیزر موهای زائد را کاهش دهید

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما بررسی کردیم که آیا امکان برگشت لیزر موهای زائد بعد از لیزر وجود دارد و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که دراین‌خصوص لیزر موهای زائد باید تحت‌نظر متخصص انجام گیرد. البته این مورد را باید به‌خاطر بسپارید که لیزر موهای زائد اگر از طریق دستگاه‌های باکیفیت انجام شود اثر بسیار خوبی نیز می‌تواند داشته باشد .باید این امر را نیز در نظر داشته باشید.

نوع دستگاه مورداستفاده در خصوص لیزر موهای زائد می‌تواند تأثیراتی به‌صورت مستقیم داشته باشد که شما را در انتها به نتیجه‌ای که می‌خواهید می‌رساند.

سایر مقالات و خدمات ما در مرکز لیزر آفتاب:

برای اطلاع از سیار خدمات و مقالات مجموعه ی ما می توانید بر روی هریک از لینک های زیر کلیک نمایید . همچنین می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر مو زائد کرمان و خدمات زیبایی پوست و مو تماس گرفته و درخواست مشاوره و اطلاعات نمایید .

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پا 

بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

خال برداری در کرمان

لیزر مو الکساندرایت کرمان

جوانسازی با RF فرکشنال در کرمان

هایفوتراپی در کرمان

لیزر موهای زائد آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرمان

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد دست

بوتاکس در کرمان

لیزر موهای زائد زیر بغل

تزریق ژل در کرمان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نکات مهم در مورد لیزر موهای زاید که باید بدانیم

قیمت لیزر در کرمان

5 نکته مهم که قبل از لیزر باید بدانید

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

لیزر موهای زائد کرکی

عوارض لیزر زیربغل و بیکینی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

سؤالات متداول لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

لیزر پلاتینیوم در کرمان

لیزر تیتانیوم در کرمان

مزوتراپی در کرمان

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس حاصل فرمایید

لطفا با دادن 5 ستاره ما را محبوب کنید
[Total: 0 Average: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =