آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟ این یکی از سؤالاتی است که افرادی که علاقه زیاد به انجام لیزر موهای زائد دارند از خودشان می‌پرسند. معمولاً لیزر موهای زائد یکی از روش‌هایی است که  افراد می‌توانند از آن استفاده کنند و از شر موهای زائدی که دارند خلاص شوند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد از طریق دستگاه‌های بسیار باکیفیت باید انجام گیرد. برای انجام خدمات لیزر با کیفیت می توانید به مرکز لیزر موهای زائد کرمان مراجعه نمایید. در این مقاله ما قصد داریم بدانیم که آیا لیزر موهای زائد درد دارد یا خیر پس تا انتها همراه ما باشید تا دراین‌خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم .

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

برای پاسخ به این سؤال که آیا لیزر موهای زائد درد دارد باید در ابتدا چند عامل را در نظر بگیریم که عبارتند از:

  1. نوع رنگ پوست
  2. نوع دستگاه لیزر و فناوری ساخت
  3. عوارض جانبی
  4. طول موج دستگاه لیزر

در ابتدا نوع و رنگ پوست یکی از عوامل مهم هستند. نوع دستگاه لیزر و فناوری ساخت آن را نیز می‌توانیم از عوامل مهم برای پاسخ به اینکه آیا لیزر موهای زائد درد دارد در نظر بگیریم. طول‌موجی که قرار است در روند انجام لیزر موهای زائد استفاده شود نیز بسیار مهم است.

استفاده از روش کولینگ مناسب نیز بسیار اهمیت دارد چون می‌تواند بر کاهش و یا افزایش درد لیزر موهای زائد تأثیرگذار باشد. انرژی و توان خروجی نور لیزر نیز بسیار مهم است. سبک زندگی و مراقبت‌های بعد از انجام لیزر موهای زائد نیز بسیار برای کاهش و یا افزایش درد لیزر تأثیر دارد. برای کاهش درد می‌توانیم از روش‌های کنترل یا کاهش درد استفاده کنیم .نکته مهمی که تمامی افراد باید آن را در نظر داشته باشند این است که برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه به یک متخصص در این زمینه بسیار ضروری خواهد بود.

باید در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد به‌طورکلی اگر تحت‌نظر یک متخصص انجام شود ما را به نتیجه‌ای که می‌خواهیم می‌رساند. هزینه‌های مربوط به آن را نیز در خصوص رسیدن به نتیجه باید در نظر بگیریم.

انجام کلیه ی خدمات تخصصی لیزر موهای زائد، بدون درد و عوارض

 درد لیزر موهای زائد آیا امری واقعی است؟

در خصوص پاسخ به سؤال اینکه  آیا لیزر موهای زائد درد دارد باید بدانید که درد لیزر موهای زائد به‌صورت سطحی است و از نوع ۱ خواهد بود و بر اساس سرعت نور باید در نظر گرفته شود. دردی که لیزر موهای زائد ایجاد می‌کند باعث سوختگی سطحی پوست و البته تحریک عصب‌های حسی زیرپوستی نیز خواهد شد.

کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر موهای زائد با بهترین متخصصین و جدید ترین دستگاه های لیزر روز دنیا

نقش تابش امواج نوری در درد حاصل از لیزر

نقش تابش امواج نوری در درد حاصل از لیزر موهای زائد

برای پاسخ به این سؤال که آیا لیزر موهای زائد درد دارد باید بدانید که تابش امواج نوری در طول‌موج‌های فروسرخ نهفته است. باید بدانید که در لیزر موهای زائد پرتوهای نور به‌صورت مشخص و ثابت در طول‌موج خود در حرکت‌اند و به پوست و موهای بدن تابیده خواهند شد. بخشی از انرژی لیزر توسط ملانین جذب می‌شود و باعث سوختن موها خواهد شد  و البته شاهد کاهش رشد موهای زائد نیز خواهیم بود.

کدام لیزر برای انجام لیزر موهای زائد مناسب است؟

انواع مختلفی از لیزر وجود دارد که می‌توانیم به چند نوع آن در زیر اشاره داشته باشیم:

  1. الکساندرایت
  2. ان دی یاگ

اولین نوع لیزر طول‌موج الکساندرایت است  که مقداری در حدود 5 نانومتر را به خود اختصاص می‌دهد و برای پوست‌های روشن نیز به کار می‌رودَ. در خصوص نوع دیگر طول‌موج‌هایی می‌توانیم به طول‌موج‌هایی اشاره داشته باشیم  که مقدار ۸۱۰ نانومتر را به خود اختصاص می‌دهد.

طول‌موج ان دی یاگ  نیز مقدار ۱۰۶۴ نانومتر را به خود اختصاص می‌دهد که برای پوست‌های تیره بسیار مناسب است.

در خصوص پاسخ به سؤال اینکه آیا لیزر موهای زائد درد دارد شناخت این‌طور  موارد نیز بسیار برای افراد نیز ضروری به نظر می‌رسند.

انجام تمامی خدمات لیزر با جدید ترین دستگاه الکساندرایت کندلا 2023

دستگاه کولینگ چه اثری بر کاهش درد لیزر خواهد داشت؟

دستگاه کولینگ باتوجه‌به ساختاری که دارد می‌تواند دمای سطح پوست را بسیار پایین آورد و به‌این‌ترتیب شاهد کاهش سوختگی و درد لیزر نیز خواهیم بود . وجود برخی از فناوری‌ها مانند اسمارت پالس می‌توانند درد حاصل از لیزر را از بین ببرند .

 بررسی نکات دیگر در مورد درد لیزر

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟ سایر نکات

توان نور خروجی دستگاه نیز  یکی از مواردی است  که می‌تواند بر درد لیزر تأثیرگذار باشد. در صورتی که نور با توان بیشتری به سطح پوست تابیده شود باید در نظر بگیرید که در صورتی که موهای فرد نازک و روشن باشد، به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست نخواهیم یافت ولی می‌توانیم برای این دسته از موها نیز از دستگاهی استفاده کنیم که ما را زودتر به نتیجه موردنظری که می‌خواهیم برساند.

یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که نوشیدن آب زیاد می‌تواند به کاهش درد حاصل از انجام لیزر کمک کند. این مورد به این دلیل است که ظرفیت گرمایی آب بالاست و وقتی ما آب بخوریم می‌تواند واکنشی نسبت به لیزر انجام دهد و باعث کاهش درد لیزر شود. در نتیجه گرمای لیزر به سمت آب متمایل خواهد شد و ما شاهد خنک‌شدن سطح پوست نیز خواهیم بود .

 

بررسی نکات قبل از انجام لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر موهای زائد نیز باید به‌طورکلی از تکنیک شیوکردن برای لیزر موهای زائد بهره‌مند شوید و باید به این مورد نیز توجه داشته باشید؛ چون اهمیت فراوانی دارد و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود. معمولاً درد لیزر جز عوارضی جانبی است که می‌توانیم بعد از انجام لیزر نیز به آن توجه داشته باشیم.

نقش کمپرس آب یخ در لیزر موهای زائد

البته استفاده از کمپرس آب یخ می‌تواند به ما کمک کند تا نسبت به کاهش درد حاصل از لیزر اقدامات لازم را به انجام برسانید و باید به این امر توجه داشته باشید. البته باید بدانید که شما نیاز دارید تا یخ را به مدت 10 دقیقه روی پوست قرار دهید. این کار باعث می‌شود یخ واکنش خاصی را روی پوست ایجاد کند و البته نباید یخ به‌صورت مستقیم روی پوست قرار گیرد؛ چون باعث آسیب به بافت‌های پوستی نیز می‌شود که باید در نظر بگیرید؛ چون می‌تواند باعث اثرناپذیری لیزر نیز شود.

تمامی خدمات ما به صورت کاملا تخصصی و تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما بررسی کردیم که آیا لیزر موهای زائد درد دارد و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که لیزر موهای زائد جز مواردی است که می‌توانیم آن را جز روش‌های زیبایی در نظر بگیریم. البته باید بدانید که لیزر موهای زائد کیفیت‌های متنوعی را بر اساس نوع دستگاهی که در روند انجام لیزر دخیل است می‌تواند در برداشته باشد و باید در انتها این مورد را به‌خاطر بسپارید که اگر می‌خواهید به نتیجه مدنظرتان برسید باید به سراغ یک متخصص در این زمینه بروید.

سایر مقالات و خدمات ما در مرکز لیزر آفتاب:

برای اطلاع از سیار خدمات و مقالات مجموعه ی ما می توانید بر روی هریک از لینک های زیر کلیک نمایید . همچنین می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر مو زائد کرمان و خدمات زیبایی پوست و مو تماس گرفته و درخواست مشاوره و اطلاعات نمایید .

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پا 

بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

خال برداری در کرمان

لیزر مو الکساندرایت کرمان

جوانسازی با RF فرکشنال در کرمان

هایفوتراپی در کرمان

لیزر موهای زائد آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرمان

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد دست

بوتاکس در کرمان

لیزر موهای زائد زیر بغل

تزریق ژل در کرمان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نکات مهم در مورد لیزر موهای زاید که باید بدانیم

قیمت لیزر در کرمان

5 نکته مهم که قبل از لیزر باید بدانید

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

لیزر موهای زائد کرکی

عوارض لیزر زیربغل و بیکینی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

سؤالات متداول لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

لیزر پلاتینیوم در کرمان

لیزر تیتانیوم در کرمان

مزوتراپی در کرمان

 

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

لطفا با دادن 5 ستاره ما را محبوب کنید
[Total: 0 Average: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =