خال برداری در کرمان

خال برداری در کرمان

خال برداری در کرمان

خال برداری در کرمان با جدید ترین و بهترین روش ها در کلینیک آفتاب انجام می شود. امروزه توجه به زیبایی جزو یکی از مهم ترین دغدغه های افراد است. یکی از ملاک های زیبایی داشتن پوستی صاف بدون چین و چروک و خال است . به همین علت است که افراد به دنبال روش هایی برای برداشتن خال خود هستند . خال برداری به روش ها محتلفی انجام می شود . از جمله خال برداری با جراحی، خال برداری با فریز کردن، خال برداری با لیزر، خال برداری با rf و … .

جدید ترین این روش خال برداری با لیزر است ، که در کلینیک آفتاب با جدید ترین دستگاه ها و بهترین متخصصین انجام می شود. شما می توانید با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس گرفته و از خدمات مشاوره ی رایگان بهره مند گردید. تمامی خدمات ما تحت نظر بهترین متخصصین انجام می شود . به همین دلیل می توانید با خیال آسوده به مرکز ما مراجعه نمایید و به کمک خدمات ما،‌ از داشتن پوستی شفاف و بدون خال و لک لذت ببرید.

av_hr class=’invisible’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-12h1mbl’ admin_preview_bg=”]

برداشتن خال در کرمان

برداشتن خال در کرمان امروزه توسط بهترین دستگاه های لیزر انجام می شود . لیزر یکی از جدید ترین فناوری ها برای برداشتن خال است. روش کار لیزر به این شکل است که با تاباندن پرتو لیزر ، خال تخریب شده و یا تراش داده می شود. در این روش هیچگونه جراحت یا زخمی به وجود نمی آید و درد و عوارض ندارد . به همین دلیل است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

از این روش می توان برای انواع خال های صاف قهوه ای یا سیاه رنگ استفاده کرد. تنها موردی که وجود دارد این است که اگر خال شما برجسته بوده و یا بسیار بزرگ و غیر معول باشد ، این روش توصیه نمی شود . به همین علت بهتر این است که با یک متخصص مشورت نمایید و در صورت تایید ، اقدام به برداشتن خال با لیزر فرمایید.

بدین منظور شما می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب تماس گرفته و درخواست مشاوره ی رایگان نمایید . ما بهترین متخصصین را برای خال برداری در کرمان داریم و شما می توانید به سادگی برای اخذ مشاوره و نوبت ، با ما تماس بگیرید.

به کمک خدمات ما از داشتن پوستی زیبا ، شفاف و بدون خال لذت ببرید

هزینه ی برداشتن خال در کرمان

خال برداری در کرمان ، هزینه

میزان هزینه ی خال برداری در کرمان همیشه از مواردی بوده است که مورد توجه افراد بوده . در این رابطه می توان گفت میزان هزینه ی برداشتن خال ، کاملا به موارد مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند نحوه ی برداشتن خال ، نوع خال، اندازه ی خال ، نوع دستگاهی که برای خال برداری استفاده می شود، کلینیکی که برای اینکار انتخاب می کنید ، نرخ و محل کلینیک و … می توانید میزان هزینه ی خال برداری شما را افزایش یا کاهش دهد.

برای همین بهترین کار این است که برای اطلاع از میزان هزینه ی خال برداری حتما با مشاورین ما تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید.مرکز ما ، یعنی کلینیک آفتاب کمترین هزینه ی خال برداری در کرمان را دارد. شما می توانید به کمک خدمات ما تا 60 درصد در هزینه ی خال برداری خود صرفه جویی نمایید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

کمترین هزینه ی خدمات خال برداری را از ما بخواهید

مراقبت های بعد از خال برداری

مراقبت بعد از خال برداری در کرمان

خال برداری با لیزر همانطور که گفته شد، کاملا ایمن بوده و بدون جراحی است . به همین دلیل عوارض و درد چندانی ندارد. دوره ی نقاهت نداشته و فرد می تواند 24 ساعت بعد به فعالیت عادی و روزمره ی خود بپردازد . تنها مسئله ای که بسیار اهمیت دارد، این است که از محل های خال برداری شده به خوبی مراقبت نمایید. این کار باعث می شود زخم ها به سرعت خوب شده و درمان گردد. در اینجا چند مورد از مهمترین نکات مراقبت بعد از خال برداری پرداخته ایم

  • توجه نمایید که حتما موارد و نکات بهداشتی را رعایت کنید . محل زخم ها را شست و شو داده و ضدعفونی نمایید.
  • به هیچ عنوان به محل های لیزر شده دست نزنید و اجازه دهید زخم ها به خوبی درمان شوند.
  • توجه نمایید که در دو روز اول نباید به زخم ها آب برسد . پس از شستن محل یا حمام رفتن در دو روز اول اجتناب نمایید.
  • بعد از دو روز در نواحی لیزر شده باید از ضد آفتاب استفاده کنید . مدت استفاده می تواند بین 1 تا 6 ماه بسته به پوست و شرایط جسمی شما باشد.
  • به هیچ عنوان نواحی خال برداری شده را در معرض تابش آفتاب قرار ندهید.
  • نباید در محل لیزر شده فشار وارد شود و از ایجاد هرگونه فشار یا حرکت کششی خود داری نمایید.

av_hr class=’invisible’ icon_select=’yes’ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ position=’center’ shadow=’no-shadow’ height=’50’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ custom_border_color=” custom_icon_color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-12h1mbl’ admin_preview_bg=”]

سوالات متداول در مورد خال برداری با لیزر

  1. آیا خال برداری با لیزر عوارض و درد دارد؟
    باید گفت خیر، اصلا درد ندارد. تنها افرادی که دارای پوست بسیار حساس هستند ممکن است کمی سوزش را تجربه کنند .
  2. عوارض برداشتن خال با لیزر چیست؟
    خال برداری با لیزر یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین روش های برداشتن خال است. این روش هیچ گونه عوارض جدی ندارد . تنها در برخی مواد ممکن است افراد کمی سوزش ، درد یا خارش در ناحیه ی لیزر شده داشته باشند . این عوارض هم موقت بوده و بعد از دو روز التیام می یابد. کحل زخم ها و جای آن نیز تا کی هفته خوب می شود. به همین دلیل هیچ عوارضی برای شما ندارد.
  3. مدت زمان درمان و بهبودی بعد از خال برداری چقدر است؟
    مدت زمان درمان محل لیزر شده بستگی به عوامل و موارد مختلفی مانند : شرایط جسمانی بیمار، سن بیمار، نوع خال، میزان بزرگی آن، نوع پوست ، روش برداشتن خال ، نوع دستگاه استفاده شده برای لیزر، میزان تخصص مرکز و … دارد. به طور کلی میانگین زمان بهبود برای افراد می تواند بین دو تا چند هفته باشد.
  4. آیا برداشتن خال با لیزر ضرر دارد؟
    برداشتن خال با لیزر به صورت کلی برای عموم افراد ضرر ندارد. اما برای اطمینان از این مسئله بهتر این است که با یک متخصص مشورت نمایید. متخصص مربوطه با انجام آزمایشات مرتبط و بررسی شرایط جسمانی شما می تواند شما را به خوبی راهنمایی کند . بدین منظور می توانید با مشاورین ما در مرکز خال برداری در کرمان تماس بگیرید.
سایر مقالات و خدمات ما در مرکز لیزر آفتاب:

برای اطلاع از سیار خدمات و مقالات مجموعه ی ما می توانید بر روی هریک از لینک های زیر کلیک نمایید . همچنین می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر مو زائد کرمان و خدمات زیبایی پوست و مو تماس گرفته و درخواست مشاوره و اطلاعات نمایید .

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پا 

بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

خال برداری در کرمان

لیزر مو الکساندرایت کرمان

جوانسازی با RF فرکشنال در کرمان

هایفوتراپی در کرمان

لیزر موهای زائد آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرمان

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد دست

بوتاکس در کرمان

تزریق ژل در کرمان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نکات مهم در مورد لیزر موهای زاید که باید بدانیم

قیمت لیزر در کرمان

5 نکته مهم که قبل از لیزر باید بدانید

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

لیزر موهای زائد کرکی

عوارض لیزر زیربغل و بیکینی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

سؤالات متداول لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

لیزر پلاتینیوم در کرمان

لیزر تیتانیوم در کرمان

مزوتراپی در کرمان

هم اکنون با مشاورین ما در کلینیک آفتاب تماس حاصل فرمایید

لطفا با دادن 5 ستاره ما را محبوب کنید
[Total: 3 Average: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =