انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

 انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد شامل مواردی می‌شوند که در خصوص انجام لیزر موهای زائد به کار می‌روند. همچنین باید بدانید که دستگاه‌های مربوط به لیزر موهای زائد دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. البته تمامی آنها را نیز می‌توانیم از کیفیت‌های متوسط عالی نیز در نظر بگیریم. همچنین باید در نظر داشته باشید که دستگاه لیزر موهای زائد قیمت‌های مختلفی را نیز به خود اختصاص می‌دهد.برای دریافت مشاوره با متخصصین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس بگیرید.

هرچه دستگاه کیفیت بالایی داشته باشد شما نیز باید برای انجام عمل لیزر موهای زائد هزینه بالایی را نیز  باید بپردازید. در این مقاله قصد داریم انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این زمینه نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد چه مواردی را در بر می‌گیرد؟

در خصوص انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد باید بدانید که ما چند نوع دستگاه داریم که در زیر به آنها اشاره خواهیم داشت:

  •  اولین نوع دستگاه نامش ، دستگاه نوری  IPL  است که نور و فرکانس رادیویی را نیز به خود اختصاص می‌دهد.
  • در خصوص دستگاه بعدی  می‌توانیم به دستگاه لیزر  Nd-YAG  که دارای طول‌موج ۱۰۵۶ نانومتر است اشاره داشته باشیم.
  • از دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانیم آن را جزء انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد در نظر بگیریم، نامش دستگاه لیزر  دایود  است که طول‌موج آن ۸۰۰ متر است و البته این طول موج می تواند برای از بین رفتن تمامی موهای زائد نیز مفید باشد. نکته مهم در این بخش این است که نوع دستگاهی که قرار است در طول عمل موهای زائد از آن استفاده شود توسط دکتر تعیین می‌گردد.
  •   از دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانیم آن را جز انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد در نظر بگیریم نامش دستگاه لیزر الکساندرایت  است که طول‌موجی به‌اندازه 755   نانومتر را به خود اختصاص می‌دهد. از این دستگاه یعنی دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توانیم در بخش‌های مختلف بدون استفاده کنیم. طول‌موج این دستگاه به‌قدری قوی است که با یک‌بار استفاده از آن تمامی موهای زائد به خودی خودشان از بین می‌روند. معمولاً استفاده از این دستگاه هزینه‌های زیادی را نیز برای افراد به همراه خواهد داشت.

تخصصی ترین مرکز لیزر موهای زائد در کرمان،‌ دارای ماهرترین متخصصین و جدید ترین دستگاه های لیزر

 دستگاه لیزر موهای زائد IPL

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد،‌ لیزر ipl

این دستگاه را می‌توانیم جز انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد در نظر بگیریم، روند کار با این دستگاه بیشتر درمانی است. در خصوص دستگاه IPL  باید بگوییم که انواع جدید آن نیز در بازار وجود دارد که علاوه بر نور از رادیو فرکانس‌ها نیز استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌توانیم اثرات مثبتی را از این دستگاه بر روی موهای طلایی و سفید حساس  مشاهده نماییم.

دستگاه مربوطه شامل سیستم‌هایی با نور شدید به‌صورت پالسی هستند، همچنین دارای فلش لامپ‌های زنون نیز هستند و بر همین اساس می‌توانیم شاهد اثرات مختلف آن بر روی ساختارهای مختلف پوست نیز باشیم. البته اگر فیلتر مناسبی داشته باشیم اثرات مربوط به آن را به‌راحتی می‌توانیم بر روی انواع پوست‌های مختلف شاهد باشیم. کارایی دستگاه IPL  بر اساس لیزر نیست؛ ولی عملکرد آن بسیار مشابه است.  البته ما قادر خواهیم بود ارزان‌ترین و سریع‌ترین عملکرد را برای  دستگاه  موردنظر در نظر بگیریم. در ایران نیز در بیشتر جاها از دستگاه آی پی ال استفاده می‌شود.

از دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانیم در خصوص انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد به  اشاره داشته باشیم نامش Elight  است. این دستگاه دارای متد جدیدی هست و نتیجه‌گیری آن نیز بسیار سریع است. ساختار این دستگاه بر مبنای رادیو فرکانسی است. البته باید در نظر داشته باشید که پزشک موردنظر بر مبنای نیازی که داشته باشید از دستگاه مربوطه استفاده خواهد کرد.

از دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانیم با آن اشاره داشته باشیم ND- YAG  است . این دستگاه بر اساس لامپ برق و یا لیزر دایودی به‌صورت اپتیکی کار می‌کند. در طول‌موج مناسب نیز می‌تواند در روند لیزر موهای زائد تأثیرات بسیار فراوانی داشته باشد .

به کمک خدمات ما از داشتن پوستی صاف،‌ زیبا و عاری از هرگونه موی زائد لذت ببرید

بررسی دستگاه لیزر دایود و مزایای آن

لیزرهای دایود در خصوص رفع موهای زائد به کار می‌روند. باید بدانید که طول‌موجی که می‌توانیم برای دایود  لیزر در نظر بگیریم ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر است. فردی که از این دستگاه استفاده می‌کند باید دانش کافی داشته باشد. در غیر این صورت با بی‌احتیاطی می‌تواند باعث سوختن پوست فرد شود . مزایای این دستگاه عبارت است از:

  •  این دستگاه‌ها عمق نفوذ بسیار زیادی دارند.
  • می‌توانیم به‌خاطر پالس یکنواختی که دارند کاهش ریسک را نیز دراین‌خصوص شاهد باشیم.
  • خنک‌سازی سطحی را نیز می‌توانیم در این دستگاه‌ها در نظر بگیریم.
  • در صورتی که فرد پوست تیره داشته باشد استفاده از این دستگاه‌ها مناسب هستند .

دستگاه لیزر الکسانداریت

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد ،‌لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت  را می‌توانیم جزو یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر در دنیا در نظر بگیریم که برای ازبین‌رفتن موهای زائد به کار می‌روند. این دستگاه طول‌موج‌های قابل‌تنظیم دارد و بر اساس نوع پوست تنظیم می‌شود تا آسیبی به پوست نرسد. طول‌موجی که می‌توانیم برای این دستگاه در نظر بگیریم در حدود ۷۵۵ نانومتر است.

در این طول‌موج ملانین بیشتری جذب پوست می‌شود و برای ازبین‌بردن موهای زائد بسیار مناسب خواهد بود . وجود سیستم خنک‌کننده در این دستگاه را نیز می‌توانیم در نظر بگیریم.  وجود یک متخصص در روند انجام لیزر موهای زائد به ما کمک می‌کند تا به‌تمامی اهدافی که در نظر داریم دست یابیم.

انجام خدمات تخصصی لیزر موهای زائد، بدون درد و عوارض

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد را بررسی کردیم و جزئیات آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که این دستگاه‌ها کیفیت‌های متنوعی را به خودشان اختصاص می‌دهند. همچنین می‌توانیم ویژگی‌های خاصی را نیز برای آنها در نظر داشته باشیم. البته هر چه دستگاه کیفیت بالایی داشته باشد شما باید هزینه بیشتری را برای انجام لیزر موهای زائد پرداخت نمایید.

به‌طورکلی لیزر موهای زائد می‌تواند ما را از شر موهای زائدی که داریم  رها سازد .باید در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد اگر از طریق دستگاه با کیفیتی انجام شود ما را به نتیجه‌ای که می‌خواهیم می‌رساند. چون اهمیت فراوانی دارد و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود. به‌طورکلی شما می‌توانید برای بررسی انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد از مطالب این مقاله استفاده نمایید .

سایر مقالات و خدمات ما در مرکز لیزر آفتاب:

برای اطلاع از سیار خدمات و مقالات مجموعه ی ما می توانید بر روی هریک از لینک های زیر کلیک نمایید . همچنین می توانید با مشاورین ما در کلینیک آفتاب، تخصصی ترین مرکز لیزر مو زائد کرمان و خدمات زیبایی پوست و مو تماس گرفته و درخواست مشاوره و اطلاعات نمایید .

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

نکات قبل از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد پا 

بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

خال برداری در کرمان

لیزر مو الکساندرایت کرمان

جوانسازی با RF فرکشنال در کرمان

هایفوتراپی در کرمان

لیزر موهای زائد آقایان

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرمان

انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد دست

بوتاکس در کرمان

لیزر موهای زائد زیر بغل

تزریق ژل در کرمان

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

نکات مهم در مورد لیزر موهای زاید که باید بدانیم

قیمت لیزر در کرمان

5 نکته مهم که قبل از لیزر باید بدانید

  علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر

لیزر موهای زائد کرکی

عوارض لیزر زیربغل و بیکینی

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باورهای غلط در مورد لیزر موهای زائد

زمان شارژ لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

سؤالات متداول لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد خطرناک است؟ 

لیزر پلاتینیوم در کرمان

لیزر تیتانیوم در کرمان

مزوتراپی در کرمان

هم اکنون با مشاورین ما در مرکز لیزر موهای زائد کرمان تماس حاصل فرمایید

 

لطفا با دادن 5 ستاره ما را محبوب کنید
[Total: 0 Average: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =